HEMMA FRÅN STALLET

hejhej:)<3
dagen började med att min mobil ringde åå man vill ju bara sova och det är kallt men täket är ju så varmt!
sen åkte jag med emelie till skolan. skolan var väl helt okej?
elr äklig mat som vanligt men det får man leva med
sen när jag slutade skolan gick jag hem gillas inte
och när jag kom hem byte jag om till ridningen sen sjusade mamma mig ditt:D
vi hade först dressyr porv gick jätte bra fick 36 av 40 och man var tvungen att ha minst 25
så det gick ju bra men sen efter det hade vi teori prov det gick väl ganska bra inte jätte jag har väl några fel.
men nu sitter jag här får det är inget på tv. ska väl kolla sporten snart:D
men här får ni en bild på min älskling



det gick inte att ladda upp den andra bilden på hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0