vem vann?<3

tjabba tjena!

dagen började med att jag hade fotbolls träning kl 09:00
så trött var man!
sen kl 12:00
åkte jag till sickelsta och så på maskeradenförst var det luciasen kommer jag inte ihåg men jag red 14:45
och det var bara 3 med ing i miin grupp där  och jag var tomte och wilma lindroos var caboye (svav)
, andra wilma var troll josefin och lovisa var inte där:(
sen så red vi ju och efter skulle pubilken rösta vilken dom tyckte var bäst
genom att aplodera och då vann jag jag fick en stor godis påse och en nykelrings grej som var en häst
dagen har varit glud orkar inte berätta allt!

bilder kommer imorrn
harebra


Kommentarer
Postat av: :://

Guld**

2010-12-11 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0