yess

äntligen fler som kollar min blogg idag 39 unika perssoner:P¨
nog om det
imorgon ska jag nog vara med ida ifall jag inte är sjuk eller så
hoppas vi kan åka till m-berg någon dag det är ju mellandags rea
gillas starkt av Linn hoppas det finns något då hade tänkt köpa dom här
                                                                                                      
                                      hiss eller diss?

                                      kosta bara 189 kr sjukt billigt sen tycker jag att dom är rätt snygga
                                      men nu ska jag klolla lite bloggar
                                     så hare bäst


Kommentarer
Postat av: ida

hehe man ser ingen bild :)<3<3<3

2010-12-27 @ 20:48:09
URL: http://iiddaaadalbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0