blogga mera

hejhej:)
jag vet att jag inte har bloggat
hinner inte med jag skriver vf i alla inlägg så
men idag har det var bra skola först
det ass snöar ju bäst elr vad?
åkte föresten lite snöskoter när jag kom hem från fotbolls träningen
sen har jag också tagit spruata mot hebatit a och b
så att men inte ska bli smittad  när man åker utomlans:P
det gjorde lite ont bara men det gör ju det;)
i skolan tog vi lite bilder när det södade och jag lovade wilma m.m att lägga up don så här kommer dom
dom flästa är inte seriösa
wilma och wilma
wilma
wilma dn ,emelie, wilma dk, julia
samma

wilma dk,jag ,emelie och julia
julia,emelie,jag

wilma,jag,wilma,julia

jag
det vart lite många men men
hare bäst

///Linnsan

glöm dinna beskymmer imorron kommer nya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0