hemma från marie-berg

hejhej
nu är jag hemma från marie-b
var där med mamma
fört så köpte jag en skid jacka och byxor som är rosa och turkosa det hade ju alla fåra året så lite efter men men
sen köpte jag ett par  varma vinter skor som jag bara ska hemma i snön dom är inte så snygga
sen köpte jag ett par höst/vinter skor det är ett par stövlar som är lite fodrade bättre än cornverse iallafall
sen köpte jag 2 beck filmermannen med ikonerna och vita nätter
hoppas bara dom är bra nu då!:)
är iallafall nöjd inte så mycket men ändå
sen åt vi på mc åå vad gott det var var längesen jag åt där
inte så intresat!
på lördag kommer jag inte blogga för är på fotbolls cup hela dagen sammlig halv åtta
vill ju inte gå up vid 5 får att blogga


//Linnsan
hare bäst
glöm dinna beskymmer imorgon kommer nya


har inga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0