Ida Bieber idag<3<3<3

tjenamorg galors

idag sov man så gott tills almas kompis ellen shölsborg ringde
såklart sov inte alma men jag skulle som vanligt svara
jag som sov så gott men sen åt jag frukost och vet ni vad jag har damsugit mitt rum för 2 gången
det blev mycket finare nu än när mamma damsuger
host host
jamen  kl halv 12 ska jag åka till ida bieber i usa hihi
nejjj men vi ska ha det så bäst elr hur <3
det har vi typ jämmt<3<3
idag är det första november vet ni vad det innerbär det vet jag inte
men går man halloween nästa helg? elr gjorde man det i lördags?
hare bäst som jag iallafall


///Linnsan

vill bli brun får väl sola solarium:P

Kommentarer
Postat av: Ida M

Ja Linn det var halolween i Lördags det är alla helgon nästa helg XD

2010-11-01 @ 15:35:16
Postat av: emma

du skojar väl linn?

har du börjat fuska med att vara brun o sola solarium ? ;o

fuskfuskfusk och ennu mera fusk! ^^

;) saknardig"<3<3

2010-11-02 @ 11:44:29
URL: http://emmaliindblom.blogg.se/
Postat av: emma

du skojar väl linn? ;o

haru börjat fuska för att bli brun nu elr ? ;s

isf. fuskfuskfusk o ennu mera fusk! ^^

;) saknardig<3<3

2010-11-02 @ 11:46:22
URL: http://emmaliindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0