idag har jag varit med ......

ida bieber
älskar dig syster
vi kolade på beck mannen med ikornerna
och en annan som hete manyman elr något sånt såg inte färdigt den för skulle på fotbollsträning.
jag nu har man kommit hem från fotbollstränigen
snart ska jag få min adiddas trjöja får jag har nog gjort 10 träningar i rad
orkar inte blogga men imorrn ska jag börja blogga mer har ju haft en blogg paus fast bloggat lite ändå
men nu ska jag kolla på vem kan slå filip och fredik sen är det beck och det event
bäst

hare bäst

//Linnsan;)






Kommentarer
Postat av: emelie strömberg :)

adidas tröjan är vid 25 träningar ;) <3

2010-11-28 @ 15:06:06
URL: http://mliii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0