orkar inte blogga / svara elr hata?

tjena mors garlos

vi åkte som sagt aldrig till gammel mormor och morfar men vi ska göra det snart
jag orkar inte blogga nu
men känner att jag måste
jag tvingar mig själv att logga in på bloggen
det hännder så mycket i mitt liv just nu
och som sagt kommer INTE BLOGGEN I FÖRSTA HAND
men snart kommer oliver och viktor och då ska vi till gammel mormor och morfar
oliver kommer sitta och kolla på film i 5 timmar
har är för rolig
sen idag kommer mamma komma och sova här till på söndag då när vi ska åka hem
får se om jag bloggar mer idag tror inte det men kanske




vilken ebhet skulle du vilja gå på på skogstorp?

röd,grön,blå,orange elr gul?


SVARA ELLER HATA



Kommentarer
Postat av: wilma dalbark.

röd, eftersom jag går på röd haha:)♥

2010-11-05 @ 16:06:46
URL: http://wiilmadalbark.blogg.se/
Postat av: Ida M

Grön SÅ KLAR men det gör jag redan XD

2010-11-08 @ 16:46:22
Postat av: Hannah

jadu.

haha ne jag vet inte :o

2010-11-19 @ 13:42:16
URL: http://innebandyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0