bästa dagen<3<333

hejhej:)
idag så vare skola..
ja det hände väl inte så mycket julia j, julia e jag ,william och oskar spelade pings
ja ni skulle ha sätt julia var inte den som var bäst på pingis inte för jag är det men.
det såg shit kul ut när hon misade bollen och sjöt up i tacket och massa:D
och sen var ekeby på våran skola jag rider med en där och dom tog vårat klassrum
men det bästa av allt var att vi slutade 11:20 idag
bäst elr vad<3333
så nu ska jag väl plugga på no tills på torsdag:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

missade sköt upp taket

2010-10-12 @ 21:14:25
Postat av: wilma.

ohja du bloggar varje dag?:)<3

2010-10-19 @ 17:20:25
URL: http://wiilmadalbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0