bonde söker fru

hej hej:)




dagen började med att jag vaknade och åt frukost.
sen satta jag vid datan och ränsade min garderob
den är typ tom nu!!
men jag får åka och köpa nya<3:P
det lät lite konsigt
sen åkta jag till kumlaby och kolla på träningen vid 3 kom mamma och hämmta mig och angelica<3
och sjusade oss till kulma hallen där pappa spelade match
"billy" ankans pappa övertalade pappa att vara med på matchen och angelica övertalade mig att åka och kolla på dom men dom förlorade med  ca 10-12 mål
hiih men tjokis domarna sög fett mycket
asså "dom kan ju sluta lyssna och börja kolla"
när jag kom hem gick jag ut med julitidningarna som var kvar:(
sen åt jag lite våfflor
rubriken tog jag från tv:en
imorrn är det skola = idrott:D
sen ska jag rida zigge ska testa minna nya sporrrämmar
I ♥ Cts zig zag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0