fotbollsträning avklarad

tjabba tjena hallå
nu sitter man här och har ont lite överallt
men nu är fotbollsträningen avklarad
innan det så var jag med emelie
hon lärde mig att göra blogg design så det kan jag nu
bra va!<3
nu är det värdlscup hoppnig
satte på tv nu det hade jag gölmt bort får se hur det har gått för malin och alla andra
men hål med om att det ser inte ens kul ut att hoppa så högt max
1m och 5cm
men det är kul och kolla på
imorrn ska jag vara med ida bieber
min vecka

måndag:vara med ida

tisdag: åka till mormor och morfar

onsdag: vara i småland hos mormor och morfar


torsdag: vara i småland hos mormor och morfar
 
fradeg: smma

lördag samma

söndag : åka hem till paradiset kulma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0