fredag = helg

hej hej:)
idag var det skola som vanligt:)
vi hade no och hendrik var inte där så då hade vi någon som hete dan
han skulle nog kunna vara med i biggist losser swe
haha nej men han var ass big!
sen fick vi sluta tidigare från engelskan för jennys dotter var sjuk
¨på idrotten lekte vi bus ungarna det var väl kul
sen blev det stallet kolla när alma red dom hade en dålig vekarie
och när jag kom dit så var ingen ponny sadlad
så det blev lite konstig
almas ridlärare var olivias kompis pför lina var sjuk och det var olivia med
inte så intressant men jag vet inte vad jag ska skriva
åt nyss mat för den som vill veta:p
imorrn ska jag vara med ida bieber:D<3<3<3<3<3
hon ska fixa min blogg design:D



bye bye ////Linn

puss puzz
kommer några oserjösa bilder på och wilma mig iallafall jag var värkligen inte seriös

jag i glas ögon


Kommentarer
Postat av: emma.

fan ?

Dan.. ;o

han suger !!

asso han kan inte lära en någonting!! ;s

ohh.<3

saknardiggumman<3

2010-10-22 @ 18:45:02
URL: http://emmaliindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0