i love .....................................................................................................

tjabba
vad gör alla in då?
själv har man väl inte gjort så mycket bara varit  i skolan och tråkat!
vi har ju matte tema vilket gör det jätte roligt
nej det suger ju
imorrn ska vi visa up en ostbogar grjej som jag,emelie,wilma och william har gjort
efter vi har läst förata meningen kommer dom sommna:P

det är värkligen så tråkit!
men men..P
jag ska försöka lära mig hur man gör en design!
imorrn händer det inte så mycket heller
kanske ska vara med någon vem vet?<3
vet inte vad jag ska skriva?
någon annan som vet?


///Linn     hare bra puss puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har bara 34 inlägg:)

2010-10-29 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0