onsdag? elr torsdag?

hej hej;)
idag var man som vanligt i skolan jag skolkar ju lixom inte:)
ja det händ väl inte så mycket typ bazze fick sinna dap ryck som vanligt jag hatar dig
vi hade matte diagnos åå så dåligt det gick!
det gick ju sämmst för mig! aja det är bara och ta nya tag och gå vidare!
ingen ting är omöjligt:P
men jag nyss åt jag pankaka det är ju så gott:D
jag kanske inte skriver så mycket på bloggen för det är ganska mtcket som händer nu!
men ska försöka blogga så mycket som möjligt!
det är ju också roligt att ha ngra läsare
vad det igår elr idag men ja vi gick till en skog någonstans på no
sen valde vi en ruta där jja jag vet man vi ska kolla under ett år ifall det har hänt ngt så tog henndric kort
med hans nya digetal kamra med 3 megapixlar host host
ska nog fixa naglarna nu kanske gör ett inläg ikväll då kommer  det en bild förhoppnigs vis
här kommer det ialafall en blid på bästa klassen
hihi hade ingen bild som jag fick lägga ut på wilma förutom den där

Kommentarer
Postat av: wilma(:

läser du igenom inlägget när du skrivit det?:D<3

2010-10-06 @ 19:11:02
URL: http://wiilmadalbark.blogg.se/
Postat av: Linn

nje iblland ska göra det

2010-10-07 @ 16:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0