ennsam mamma söker

tja tja:)
så himal dåligt för mamma och pappa ska sitta och kolla på ngt pogram där näre och det är på 1:an som dom kan kolla på deras rum men nej bara för vi har 3 där nere  så ska dom kolla där så jag kan inte se ennsan mamma söker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aja livet går vidare kan ju sitta vid datan ist<3:)
ska packa väskan tills imorrn:) annars glömmer väl jag det.
vet ni vad som är bra för vi börjar 08:50 ist för 08:15
bäst elr vad!!!!!!! hoppas vi inte får några läxor den här veckan det fick vi ju inte förra veckan:P
väntar så tills imorrn för då ska mamma åka till ullared och köpa massa grejor till mig har jag bästemt
men men det får vi väl se.


men jag ska hålla minna 3 löften och dom är:

*blogga varge dag
*läggar ut bilder minst 2 gg i veckan
*skriva om intresanta saker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0