HEMMA FRÅN malmö nu!

hej hej:)
äntligen hemma från malmö nu!:)
har ju varit på dop och sen har ju mammas släkt firat mig :D
det fick jag:

ett par ridbyxor
ett par horse swe ridstrupor
ett par addidas byxor fast i fel model så ska bytas
en parfym med deo och hudkräm
en röd jacka som ska bytas till rätt stolek
och ett prsent kort
det var det jag fick av mammas släkt
sen firade ju mamma och pappa mig och pappas släkt mig också!

är jätte trött nu eftersom har ju åkt 6 timmar i bil:(
åå minna kusiner är för sööta! dom är ju bara 2 år och har mig som favorit
specielt hannes och oliver!


Imorrn så ska jag rida tänkte att jag skulle rida hope  får se vad jenny säger
och i skolan så har vi bad men vad fan vilken 6 kan inte simma?
och ifall inte just den personen inte kan simma så får väl den simma själv med ngn lärare!
hur kul är det att simma igentligen häldre att ha idrott!
men men ska äta pizza vilket inte behövs får min del!!!!!!!!!!!!!

men har får ni en bild på mig och wilma bieber!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0