hemma från skolan nu<3

 hej hej :)
nu har jag kommit hem från skolan vi hade inte no så vi slutade två ist bäst elr vad!
när vi fick reda vilken enhet vi skulle gå på så ville jag gå på grön
men det är mycket bättre på röd och sen har vi ganska bra kalss iallafall tjejerna<3<3
så vill värkligen inte byta till grön!!!!!!!
igår red jag ju zigge  nästa gång tror jag att jag ska rida manoch<3 vill ha bingo på¨
"dressyrmästerkapet" jätte fin c ponny alltså<3
idag så skulle jag vara med emma men sen frågade julia w ifall hoon fick vara med så skulle vi ju vara men sen kunde inte emma och jag skulle til m-berg med mamma och pappa:D
ni får  se sen vad jag köpte ska mest bara byta adiddas byxorna och jackan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0