mack dags med ida girl;D<3<3<3

Hej hej :)                                                                                     (rubriken lite cp)





idag så var jag och ida och vi är ju nu med:D
ja först  var vi hos ida ja vi sjungde singstar ida vann ju såklart! suger ju på att sjunga!!!!!!!!!!!!!!!
sen skulle jag hem och äta efter det åkte jag till hon igen vi pratde ju typ hela tidenså vi gjorde inte så mkt:)
vi åkte hem till mig  vi åkte till skolan och tog lite kort som kommer nu.
och nu ska jag börja och blogga :D  hoppas att jag bloggar nu då för annars  blir ida arg!
ja jag kommer inte att blogga i helgen för imorrn åker jag till malmö:)
lite kort inlägg men nu kommer bilderna!



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0