skoljoggen<3

hej hej:)
idag hade vi skoljoggen och enhets kampen
på skoljoggen så gick det ganska bra;)
vi sprang 8,3 km och jag kom in på tiden 55min
och på enhets kampen så hade jag fridrott:)
det var ju lärarna som bästemde ifall man skulle ha matte so elr no ni fattar
DET GICK INTE BRA FÖR MIG!!!
sen skulle lärarna bästenma 2 från varge klass som skulle springa staffeten
och då valde dom oskar och mig
lite pinsami elr vad hela skolan kollade ju!
fast vi kom sist för när ebba skulle lämna över pinnen till oskar så tappar han den:s
och imorrn får vi veta hur det gick
det kommer inga bilder som jag skerv!
ska kolla välkommen åter nu!
så hejdå



kiss//Linn

mitt öga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0