torsdag

hej hej:)
idag var jag ju som vanligt i skolan:(
08:15
slöjd
10 min rast
no
rast i en timma
musik
lunch
rast igen i en timma och 5 min
engelska
sen fick vi reda på vilka som vann enhets kammpen issa vilka som vann gul värsta sämst
går nästan typ bara töntar där
så jävla arg jag blev!!!!
2 grön
3. röd<3
orange
.blå

men snart kommer ida bieber
kolla hennes blogg www.iiddaaadalbark.blogg.se
imorrn ska jag och ida till folkatorp<3
puss på båda dagarna



men byebye

////Linn

                                                                                                                                                   
du skulle bara vet hu mycket du betyder för mig!        ♥ 
                                                  alla våra minnen allt! du fattar inte hur mkt du betyder♥
                                                  jag kommer alltid ÄLSKA DIG<3                                ♥
                                                om du dör dör jag skulle inte kunna leva utan dig          ♥   
                                                 du kommer alltid finnas i mitt hjärta även om vi bråkar
                                               jag vill bara säga jag älskar dig för den du är    
                                              ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥        

Kommentarer
Postat av: wilma:)

orange och röd kom båda på delad tredje plats(;

2010-09-30 @ 18:54:07
URL: http://wiilmadalbark.blogg.se/
Postat av: idabieber

aw du betyder allt

hoppar du hoppar jag<3

älskar dig också<3<3<3<3<3<3

2010-09-30 @ 20:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0