jag lever

chacha
jag vet att jag inte har bloggat på ganska länge har bara inte haft lust och inge att blogga om
men ska försöka blogga mer och sen har jag haft träning varge dag förutom i torsdags för då var jag på bodaborg hela dagen;D
men ahh idag har jag väl inte gjort så mycket typ kollat tv följt med mamma och handllat mat och hjälpt henne och baka bullar eller aa jag gjorde väl inte så mycket mest åt smeten hehe
sen har jag tagit massa ego bilder på mig som jag ska ladda äver och sen ska jag fixa min design som jag har gjort tusen gånger men har inte blivit nöjd så nu hoppa jag att den ska bli bra så det här ska jag fixa med desigen

*byta header
*byta bakgrund
*ändra rubriken i samma färg som bakgrunden
* och ändra klockan i samma färg som bakgrunden
och sen kan jag nästan lova er att inte byta desing på minst 2 månader
haha vart ganska långt inlägg hoppas ni orkar läsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0