åå den förbanade rubriken

cha cha
dagen var bra iallafall på syslöjde är snart klar med mammas födelsedags pressent
hon fylle 23 februari så är ett tag kvar
kan inte säga vad hon sak få för ibland kollar hon min blogg
men när jag kom hem fortsatte jag och packa åå längtar som f*n
min väska är ass full med saker
occh mamma skulle köpa godis till mig ass mycket köpte hon 2 marabu chocklader stora asså
och en påse lösgodis skit mycket
plus en stor fanta eksotix (stav):P
sen kom farmor och farfar som har varit utomlans dom var skit bruna värsta peparkakorna hehe
så fick jag ett toblerone så gott altså
men ska plocka iårning på mitt rum nu
så hare bäst


//Linn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0