dåligt bloggande

hejhej:)
jag vet jag har inte bloggat på ett tag men jag lever!
vad hände på nyår alla?
vi firade som vanligt med fam lundgren
emelie och jag kollade på beck levande begravd
det var den bästa beck jag sett
skulle aldrig kunna se den på bio skrek ganska ofta lite pinsamt då på bio lixom!
men nu tjatar jag på mamma om att jag vill åka till göteborgs hosre showe men det går inte så bra!
och sen har jag försökt fixat min header men där jag gör mina bilder dampar
så får väl bil ngn gång
har ni något nyårslöfte?

jag har 2 som jag kom på nu men ajaj

1 få minst g på proven
2 ätamer skol mat men det går ju inte för det smakar blää inte ens en gris kan äta den där älkiga maten!



Kommentarer
Postat av: emelie,

du skrek inte alls (:

2011-01-06 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0