färgämenen

kom inte på något rubrik så säger en på halv 8 hos mig det
skit samma
kom hem nyss från träningen
gick bra mer en att jag vart trampat på min blånagel
några vet ju hur den ser ut
 
visst är dom äkliga
måste komma igåg att ta med mig matte läxan hem imorgon kanske kan göra den på spicialen  (stav)
men nu ska jag paka up min väska
så här ser min vecka ut förutom skolan då då

onsdag: trysil möte ,matte läxan
torsdag: vill till sickelsta
fredag: fotbolls träning sen kanske jag och ida ska sova över<3
lördag: komma hem från ida dalbark
söndag: vet inte



och vet ni jag kom på att nästa vecka på tordag ska jag till trysil:D
kommer bli skit kul tror jag hehe
ska ta lite varm choklad nuså hardet bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0