matteläxa

nu sitter jag och gör matte läxan tycker nog den är tillräkligt stor att lösa sina problen själv!
hehe men nu ska jah snart ska jag packa idrotts väskan men  bara skriva litet inlägg först
och måste fröva mina knikers först annars får jag väl ta shorts undersäll,tröja och träningsoveråls jacka
inte så intresant
men längttar tills imorgon kommer äga mest med bästa ida elisabet tror jag hon heter dalbark♥
men vet in några bra filmer?
måste veta lite bra filmer för troligt viss ska jag ha med min dator till trysil men kommer inte ha något internet men man kan ju kolla på filmer man har laddat ner:)
men jag tror att dom kommer kolla att det inte är över 12 år på filmerna:(
så då kan man ju inte kolla beck:(
har typ inget att skriva så hörs imorgon:D

harebra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0