pizza mjukglass


jag är ledsen för jag inte bloggt något på sisstonde (stav)
men skit samma nu kommer jag blogga varge dag om vi inte får temtioåttamiljaredr läxor
eller att vi ska börja träna mer men ni fattar
min desig är långt ifrån klar bara headern och snöflingarna är klar ida ska fixa

- bakgrund
- klocka
- ändra texen och rubriken

vist är hon bäst därför tycker jag alla ska kolla hennes blogg!

men såhär ser till min dag ut
sitta vid dator och kolla lite på tv
när mamma kommer hem ska alma jag och mamma åka pizza hat
och sen ska vi till marieberg behöver nya jeans så vi ska bara in och köpa det om vi hittar det
sen kanske jag ska köpa en tröja på h&m

efter det ska jag vara  med ida  puss på det hehe


här får ni lite bilder på mig och alma när vi var små






gillar denna bild på alma


det var några sparar andra som ni får se någon annan gång

Kommentarer
Postat av: emelie(:'

N

e

m

e

n



g

u

d



a

s

s

å



v

i

l

k

e

n



f

i

n



b

i

l

d



p

å



m

i

g



d

å

!

!

<

3

<

3

:

)

2011-01-15 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0