sen stallet

cha cha<3

dagen har varit bra faktiskt hehe
bäst på svenska lektionen skratta som f*n
sista lektionen var bild dut suger visst jag gillar att måla lite men vi ska göra serier bajs
min handlar om en semla bara får jag kom inte på något och sen började jag tänka på mormors goda semlor
men den måste ju handlla om något mer men vet inte vad förslag?
vad ska man skriva
skit samma
men snart = kl 17:30 ska jag rida söta hope
tror vi ska hoppa
men hoppas att hon inte är seg eller det är hon typ jämt hehe
så kanske bloggar mer efter?
på onsdag ska vi som ska till trysil ha möte
men nu måste jag städa mitt rum= slänga alla saker i mina propfulla lådor


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där bildee på dinna 50 läsare,kan du lägga upp en till sånd bild så man ser att det står ditt bloggnamn,alltså för om bilden är riktig så gör de juh inge för ddig=)

2011-01-17 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0