svar på frågestunden

tilda om frågestund:
 
hur länge har du ridit?:)
sv: 6 år nu men snart 7 år

olivia om frågestund:
 
1 hur många läsare har du?
2 varför började du blogga?

sv: 1  jag har varge dag runt 20 till 50 läsare
      2 jag vet inte min kompis hade bloggg och då ville jag också ha det

alexandra om frågestund:

vilken är din favorit affär?:)


sv: gina tror jag men jag köper bara jeans på jc :)


fanny om frågestund:

vad andvänder du får smink?;)

sv: jag andvänder  masscara och puder


malin=) om frågestund:

vilken skola går du på?:)

sv: skogstorpskolan ¨


caroline om frågestund

hur många år var du när du började sminka dig?<3

sv: jag började andvända masscara i 4 tror jag och jag började andvända puder i 5<3


Anonym om frågestund:

1 hur länge har du bloggat?
2 hur många gånger i veckan tränar du?:)

sv:
1 ungerfär ett år tror jag
2 4-5 gånger i veckan(:


anonym om frågestund:

vem/vilka känner dig bäst av dinna vänner?=)

sv: ida d och emelie =)



det var allt tror jag! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du missade några=)

2011-01-01 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0