bloggar aldrig

chacha
som dom vlästa vet så har jag varit i sälen har inte kunnat blogga något då sen innan så orkade jag inte och

skolan går före bloggen ;)

jag tänker inte berätta någe om sälen i detta inlägg kommer skriva om hela veckan imorrn

men ja idag var jag ju i skolan :( saknar redan sälen men typ första lektionen ni har är idrott

vi hade ute idrott vi skulle gå till hagaby träffade på några hästar på vägen och massa hästbajs haha mumms

not;) sen hade vi svenska/engelska  tråkigt efter det hade vi so jag,wilma,kajsa och sandra gjorde so proovet

eftersom vi missade det när vi var i sälen:P gick inte så bra svarade inte på 2 frågor ;) aja det är bara och ta nya

tag. kommer inte ladda upp bilderna som vi tog i sälen nu kommer kanske imorrn :D bra va ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0