hemma från stallet

hej hej :D
nu sitter jag här men skolan var sådär sen
red jag ju hade segaste sam  tänkte berätta lite om lektionen och så  (Jenny min ridlärare tycket att jag skulle skriva lite mer om hästar och så)
men ohh vi började ju med att värma upp och samla det gick väl sådär jag tycker han och hope är svåra och samla men det går
sen
började vi och fatta galopp och vända snett igenom och byta galopp sen galoppera ett varv på volten och en sakta av till trav så travade vi över och hoppade studs sen en galoppsprång sen ett kryss ( roliga sam tar ju 2 fattar inte hur han kan det)
sen gjorde vi samma sak fast i galopp fast sista hindret gjorde vi en oxer kanske på 60,70
( ni ser ju mina bild kunskaper) haha 
men tyckte det gick helt okej :)
sam :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0