spring tur och träning

chacha :D

jag skolan var väl sådär vi har tema  kärlek sex och samlevnad
det  säger ju sig själv inte kul!
men aja gick sen hem med wilma :p
kom hem och ja gjorde typ inget sen fick jag sms av kea (min tränare)
att vi (laget) inte ska springa innan träningen och jag hade redan bytt om så tog en spring tur själv
sprang längst bort till smedstorp och typ hem fast på grus vägen eller a den i skogen
körde jag lite intervaller sen joggade jag hem
ska väll packa väskan och lite så ;)


Kommentarer
Postat av: wilma:)

Sv;Men haha kul Linn, behöver ju inte skriva vi har tema "...." räcker ju om jag bara skriver att vi har kärlekstema isåfall;)<3

2011-03-01 @ 18:19:08
URL: http://wiilmadalbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0